Job 11 van 45


Report this listing

Solliciteren



Project Manager Support Officer


Functie

Onze klant biedt veiligheidsoplossingen aan op het vlak van permanente bewaking, mobiele bewaking, luchthavenbewaking en alarmcentrales. Hun klanten zijn actief in de meest uiteenlopende domeinen (industrie, retail, overheid, gezondheidszorg, chemie, transport,) en dankzij hun jarenlange ervaring behoren ze tot de absolute top in hun sector.


Jobomschrijving

Opzoek naar een nieuwe functie in Diegem.Om het team hier te versterken zoeken ze een Project Manager Support Officer die de administratieve taken van onze Project Managers uit handen kan nemen. Hieronder een greep uit jouw takenpakket:

  • Je zal goede administratieve ondersteuning bieden aan de Project Managers zodat het project vlot verloopt van A-Z.
  • Je zal richtlijnen en standaard procedures implementeren om consistente input te verzamelen van Sales aan de PM, en andersom.
  • Je gaat projecten opzetten en hier al het nodige voor voorzien op administratief vlak: documenten opvragen, input verzamelen, samenzitten met finance departement,...
  • Indien nodig bestellingen plaatsen van materiaal.
  • Veiligheidsprocedures opmaken, beheren en opvolgen.
  • En planningen van projecten opvolgen en updaten.

Jouw profiel

.

Aanbod

Je kan bij de klant rekenen op een mooi loon en hiernaast nog enkele extralegale voordelen:
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques van 6€ per gewerkte dag
  • Kilometervergoeding
  • 2 dagen home office is mogelijk na een inwerkperiode
  • 20 verlofdagen + 6 ADV + 1 extra / 5jaar ancienniteit
  • 39u week

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht